15 czerwca br. Szkoła Polska im. Fryderyka Chopina w Remseck obchodziła Dzień Kropki, który w tym roku połączyła z Dniem Dziecka. Był to wyjątkowy dzień, pełen zabawy i radości w kropkowych strojach.
Na początku uczniowie wysłuchali, jak pani Aleksandra czyta książkę pt. „Kropka” autorstwa Petera H. Reynoldsa. Ta inspirująca opowieść o odkrywaniu talentów i wiary we własne możliwości, stała się motywem przewodnim naszego święta. Następnie, już w klasach, dzieci tworzyły obrazy metodą kropkową za pomocą korków i farb. Powstały wspaniałe prace wykonane techniką dot painting.
Starsze uczennice Hania i Malwina przygotowały prezentację o japońskiej malarce Yayoi Kusama, której prace z motywem kropki są znane na całym świecie. Dzięki tej prezentacji uczniowie mogli dowiedzieć się więcej o tej niezwykłej artystce i jej twórczości.
Na wszystkich uczniów czekał również bufet kropkowy z przysmakami w kropki. Rodzice przeszli samych siebie, przygotowując tematyczne kropkowe przysmaki. Jedną z atrakcji była stacja, gdzie każdy mógł wykonać dowolną, kreatywną kropkę, wybraną przez siebie techniką.
Nie zabrakło również innych atrakcji. Były stacje puszczania baniek mydlanych, gra w Twistera oraz malowanie kropek kredą na boisku. Te różnorodne aktywności sprawiły, że każdy znalazł coś dla siebie. Serdecznie dziękujemy rodzicom za ogromne wsparcie i zaangażowanie. Bez Waszego wkładu ten dzień nie byłby tak udany. Dzieci były niezwykle zadowolone, a całe wydarzenie pokazało, że nauka może wyglądać inaczej – być pełna zabawy, kreatywności i wspólnej radości.
Małgorzata Lenobel,
wychowawczyni klasy 1
POLONIJNA AGENCJA INFORMACYJNA - KOPIOWANIE ZABRONIONE.
NA PODSTAWIE: Szkoła Polska im. Fryderyka Chopina w Remseck
NAPISZ DO REDAKCJI - PODZIEL SIĘ WIADOMOŚCIĄ
Wyjątkiem jest uzyskanie indywidualnej zgodny redakcji, wówczas zgodnie z prawem autorskim należy podać źródło:
Polonijna Agencja Informacyjna, autora - jeżeli jest wymieniony i pełny adres internetowy artykułu
wraz z aktywnym linkiem do strony z artykułem oraz informacje o licencji.