Zagraniczny Ośrodek Polskiej Organizacji Turystycznej (ZOPOT) oraz Society of Polish American Travel Agents (SPATA) łączą siły, aby wspólnie promować Polskę wśród Polonii w Stanach Zjednoczonych.
Już w pierwszym kwartale tego roku rozpocznie się nowa kampania skierowana do agentów turystycznych zrzeszonych w SPATA, których zadaniem będzie inspirowanie swoich klientów do odwiedzin ojczyzny.
SPATA, czyli Society of Polish American Travel Agents, zrzesza agentów turystycznych pochodzenia polskiego, działających na terenie USA. Organizacja ta od lat odgrywa ważną rolę w promowaniu turystyki między Polską a Stanami Zjednoczonymi. „Polska to kraj o bogatej historii, kulturze i wspaniałych krajobrazach. Widzimy ogromny potencjał w popularyzacji podróży do Polski, szczególnie wśród Polonii, która często ma rodzinę i przyjaciół w ojczyźnie, ale potrzebuje dodatkowego bodźca, aby odwiedzić te miejsca” – mówi Honorata Pierwola, President SPATA.
Michał Fijoł, Prokurent LOT, Honorata Pierwola, President SPATA oraz Rafał Szmytke, Prezes Polskiej Organizacji Turystycznej w Warszawie
Celem inicjatywy jest zaangażowanie członków SPATA do aktywnego promowania Polski wśród swoich klientów. W ramach kampanii agenci będą mieli dostęp m.in. do materiałów promocyjnych Polskiej Organizacji Turystycznej, takich jak broszury, filmy czy plakaty a także szkoleń i webinarów organizowanych przez ZOPOT, które będą dotyczyć najatrakcyjniejszych regionów turystycznych Polski. „SPATA będzie aktywnie zachęcać swoich członków do korzystania z tych narzędzi. To dla nas ogromna szansa, aby wspólnie z POT wzmacniać pozytywny wizerunek Polski jako destynacji turystycznej wśród amerykańskiej Polonii” – podkreśla Pierwola.
Według szacunków w Stanach Zjednoczonych mieszka około 10 milionów osób o polskich korzeniach. Choć wielu z nich odwiedza Polskę regularnie, nadal istnieje ogromna grupa, która jeszcze nigdy nie miała okazji wrócić do ojczyzny. Nowa kampania ma na celu zmotywowanie tych osób do odkrycia kraju przodków i poznania jego współczesnego oblicza.
Nowa kampania jest dopiero początkiem szerszej współpracy między SPATA a ZOPOT. „Wierzymy, że ten projekt przyniesie wiele korzyści. Polonia amerykańska jest mostem między naszymi krajami, a turystyka to jeden z najlepszych sposób na umacnianie tych więzi” – podsumowuje Honorata Pierwola.
POLONIJNA AGENCJA INFORMACYJNA - KOPIOWANIE ZABRONIONE.
NA PODSTAWIE: Tygodnik Program
zdjęcie główne: Konwencja SPATA w Maroku
NAPISZ DO REDAKCJI - PODZIEL SIĘ WIADOMOŚCIĄ
Wyjątkiem jest uzyskanie indywidualnej zgodny redakcji, wówczas zgodnie z prawem autorskim należy podać źródło:
Polonijna Agencja Informacyjna, autora - jeżeli jest wymieniony i pełny adres internetowy artykułu
wraz z aktywnym linkiem do strony z artykułem oraz informacje o licencji.